Wednesday, June 8, 2011

tak faham~~

aku memang tak faham kenapa dengan kau..susah sangat bila aku nak berbincang dengan kau sebab kau memang akan marah bila aku tanya..soalan aku senang je..aku tanya,jawab je..tak susah..dengan perangai kau yang suka marah bila aku tanya buatkan aku pendam semuanya..nak tanya aku rasa takut..aku takut kau marah..aku tak nak sakitkan hati kau..biar pun hati aku yang sakit..aku tak kisah..aku tak faham bila mula-mula kau deleted relationship..kau cakap saja..nak tengok respon dari orang laen..ok..fine..aku terima..even pada mula-mula aku tak suka..aku bangkang..tapi di sebabkan kau nak sangat..aku ikut kan je..tak kisah la hal tu..ada lagi hal lain..kau akan deleted mana-mana komen yang kaitan dengan aku..aku tahu..kau memang padam sebab apa..tu aku tak tahu.. kau boleh cakap tak ada..tapi ada..aku tahu..kau tipu aku..bila aku post dekat wall kau..aku cakap sayang or watever yang berkaitan yang sesuai untuk orang yang ber couple..kau deleted jugak..aku memang tak faham..kenapa dengan kau??kenapa??kau malu bila orang tahu kau couple dengan aku??ye..aku tahu..aku memang tak sesuai untuk kau..aku tak cantik..tak lawa macam ex2 kau dulu..aku sedar siapa diri aku..or...kau tak nak orang tahu yang kau da ada awex??kau tak nak saham kau jatuh??macam tu??please!!aku memang sangat-sangat tak faham..tolong explain dekat aku sampai aku faham..tapi tolong lah jangan marah-marah..aku tak suka kena marah..aku benci kena marah..aku sensitif ok??



lagi satu hal...aku tak suka bila kau ada kaitan dengan ex2 kau dulu..aku tak kesah kau nak mesej siapa-siapa..tapi bukan ex2 kau..aku benci..especially the girl yang sound2 aku macam haram jadah..maki2..kutuk2 aku dekat fb..kau ingat kau bagus sangat?boleh plak kau libatkan kawan aku..kau mende kecik pun nak di jadi kan isu..tak payah la kau nak add aku guna account laen semata-mata nak cakap'aku tak nak ada kaitan dengan kau termasuk kawan-kawan kau'..ergghh!!WTH la perempuan ni..tolong la!! perempuan macam ni..tak tahu malu ke?aku tak kacau kau..kau jangan kacau aku..perangai macam apamende ntah..sekali kau da buat dekat aku macam tu..selamanya aku akan benci kau..ish!penat aku macam ni..ntah bila..hidup aku nak aman bahgia macam orang lain..tak ada siapa-siapa pun ganggu hubungan kita..aku nak macam tu..bila la akan tibanya hari tu...ermm..semuanya hanya Allah yang tahu..berikan aku kebahgiaan dunia dan akhirat yaAllah..amin...

No comments:

Post a Comment