Tuesday, June 28, 2011

kehidupan baru

semalam dengan berat hatinya aku balik jugak ke kelantan ni..da masuk sem4 tu..macam tak percaya jew..rupa-rupanya da 2 tahun aku belajar..setahun lagi cukup la 3tahun tempoh pembelajaran aku..lepas ni macam-macam dugaan lagi yang bakal aku hadapi..mula-mula dugaan as a student..then dugaan masa bekerja la plak..esok pindah ke kb..malas sangat nak duduk kb..da biasa n selesa duduk sini..banyak sangat barang-barang aku..tak taw berapa beg..berapa kotak yang ada..penat tu kemas barang..tadi penyelia asrama naik bilik..dye suruh basuh langsir..gler la..aku pun alang-alang tak mandi lagi..teruskan la dengan membasuh langsir dengan mandi..then esok pagi..die nak pastikan bilik ni kemas untuk junior2 baru yang nak masuk..


tapi tak semua barang aku da kemas..tak cukup beg..nanti petang..aku kena beli beg guni yang besar punyer 2..semua boleh isi..kena tunggu budak-budak ni balik dulu la..lapar..makan pun belom ni..tak taw da la nak tulis apa..tapi apa-apa pun..gud luck tok semua kawan-kawan..da masuk sem4..lagi sikit jew lagi perjuangan kita nak selesai..selamat pindah ke tempat baru..=))

No comments:

Post a Comment