Friday, May 27, 2011

~MEMORI TERCIPTA~
Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka
Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa
Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka
Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa
Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya
Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama (3x)
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa


mungkin kau bukan untuk aku..aku sedar siapa diri aku..tak layak untuk menyayangi kau..kawan aku sendiri pernah pesan dekat aku..'cari lah lelaki yang lebih menyayangi kita..bukan kita yang menyayangi dia lebih'..ayat aku pun da tunggang terbalik ni..okay la..nanti aku sambung lain...sedih da ni..nanti aku menangis lagi..chioww..

2 comments:

  1. kalau tangisan itu dapat melegakan hatimu tangislah kerana selepas tangisan itu tercipta satu harapan,impian,kesalan dan akan terlerai jua ikatan,kekusutan,kekecewaan,kedukaan,kesepian membentuk pertalian,ikatan,harapan,kelegaan, kepuasan yang amat berharga dalam hidupmu...yang tidak dapat digambarkan di hati mahupun luahan.. ia hanya dapat difahami oleh perasaan yang ikhlas ingin memahami dan merasainya...
    di sebalik tangisan tercipta satu perasaan yang tidak dapat digambarkan........
    bacalah dan fahamilah apa yang disampaikan
    jangan kau bazirkan air matamu dengan sesuatu yang belum pasti menjadi milikmu tetapi tangislah kepada sesuatu yang menjadi milikmu dan kepadaNYA kerana hanya ALLAH sahaja yang memahami dan menjadi pendengarmu yang baik..... dan berdoalah untuk ketenangan hidupmu.....
    akhir kata janganlah kau bazirkan air matamu......kerana air matamu amat berharga buat dirimu............

    ReplyDelete
  2. terima kaseh kak taji...ermm...menanges owg bce ni...

    ReplyDelete