Thursday, May 26, 2011

keliru~~

aku keliru..kadang-kadang aku rasa sakit hati sangat..rasa nak marah dekat semua orang yang mengada-ngada sibuk suka BF orang lain..tak tahu malu ke??aku sendiri tak ada gambar dia dalam FB..kenapa plak mesti ada orang laen yang sibuk tagged kan diri dalam gambar dia..serius!aku sakit hati..aku benci!!aku mengaku..aku kuat sangat cemburu..walaupun kadang-kadang aku tak kan tunjukkan kecemburuan aku..tapi manusia mana yang tak ada perasaan kan..semua ada..dalam FB dia ada gambar orang laen..biar la..aku tak kesah..tu kawan-kawan dia..tak nak la nanti orang label aku ni cemburu buta..kadang-kadang aku sendiri pun tak faham macam mana perasaan dia dekat aku..aku takut aku bertepuk sebelah tangan..dia suka cakap aku ni suka fikir bukan-bukan kalau aku tanya dia something..aku bukan suka fikir bukan-bukan tapi aku nak tahu apa yang aku nak tahu..aku nak kan kepastian sebab aku takut aku je yang terhegeh-hegeh..aku tahu..aku da faham sangat-sangat perangai sebenar dia macam mana..aku boleh senaraikan lagi dekat dia malam tadi..tapi ada satu mesej yang dia bagi dekat aku betul-betul buat aku terasa..buatkan aku menitis air mata..dengan tiba-tiba je boleh meleleh macam tu..ermmm...aku sayang dia sangat2..sebab tu aku cemburu..ermm..mengantuk plak..nanti aku sambung cerita aku..adiosss!!

No comments:

Post a Comment