Monday, May 16, 2011

zaman sekolah menengah

16Mei???ermm...ni tarikh hari guru..tiap2 tahun wajib sambut..semua sekolah sama kan..akan sambut hari guru ni..untuk menghargai jasa2 guru yang da banyak mengajar kita..tapi bila da habes sekolah..masing2 da sambung belajar..kolej..universiti..dan seumpamanya..hari guru ni macam da dilupakan..sebab bila da habes sekolah..pengajar da tak panggil guru/cikgu..kebanyakan akan panggil puan,tuan,encik,cik..sama macam aku dekat sini..tak ada sambutan hari guru pun..tapi..sumpah..aku rindu sangat zaman aku sekolah menengah dulu...sambut hari guru ramai2...='(




16mei 2007..
masa ni form5..senior la dekat SB..=p
aku paling suka sambutan hari guru time ni..aku rasa yang ni the best punya sambutan hari guru...persembahan deklamasi sajak dengan lakonan..tersentuh kot hati aku dengan persembahan tu..yang penting..aku masuk persembahan tu..hahaha..jadi budak jahat kot..kaki lepak..gila la..hehehe..group SPM2007 yang paling best..sayang korang semua..bila la dapat kumpul semula ramai2..nanti bila nak kahwen,jangan la lupa ajak taw..hehehe..hari tu dengan persembahan dari cikgu2 yang sporting..sayang sangat dekat cikgu2 dekat SB..rindu nak balik sekolah..tapi kebanyakan cikgu2 SB ramai yang da tukar sekolah lain..tak apa la..INsyaAllah..ada umur panjang..ada rezeki..boleh jumpa lagi..=)


                                   SPM2007


                                5 rahmah



pada budak2 SPM2007..aku rindu sangat dekat korang semua..especially budak kelas 5rahmah..bila nak jumpa..to jepun,kiah,bujet,ira,nur,jeja,sue,chua,ida,hadillah,elli,and semuanya la..ramai sangat nak taip ni..hehehe..semoga kalian semua berjaya dalam hidup..and frenz are 4ever k??love u all..mmuuaaahh!!=)

4 comments:

  1. footprint~....!!!
    aq xde la spm 07...huhu...
    neway ko xg ke perasmian alumni time hari guru tu?

    ReplyDelete
  2. mesti la aku x pergi wei..ak ane cuti aku..ni pun nga kjew kt wad ag..awl bln6 t bwu dpt lik kg..ko x g kew??

    ReplyDelete
  3. :') tacing ar bace ko nye entry.. hahaha

    ReplyDelete