Wednesday, April 6, 2011

bila la hidup aku nak aman??

rupanya ada lagi manusia jenis macam ni kan kat dunia ni??aku pun tak faham..apa masalah dowang sebenarnya..bila orang da tak nak kat diri kau tu..jangan la kau terhegeh2 cari orang tu lagi..teruskan la hidup masing2..yang aku sakit hati nya sekarang ni..kenapa mesti ganggu hidup aku??ada aku kacau hidup korang kew??ni aku nak cakap sikit..kau tu perempuan..buat cara perempuan..jangan sampai aku panggil kau 'betina'..patut la sejak dua menjak ni ada ramai jew perempuan2 yang tak dikenali add aku as frenz kat FB..aku tak gila macam korang..aku tak gila kan lelaki tu macam korang gila kan dye..kalau korang nak sangat..amek la..ada aku heran??tu pun kalau lelaki tu nak kat korang lagi la kan??aku tak suka bila hidup aku ni di ganggu makhluk2 macam korang..sedap kan kau mengata aku..kutuk2 aku dekat wall kau..macam haram jew perempuan macam kau ni..suka hati aku la nak mengadu or apa pun..apa masalah dengan kau??umur da sebaya dengan aku..buat la cara matang sikit..kau tu bukan budak2 lagi..da la pernah block aku..semalam boleh plak kau add aku semula???aku pun tak faham la kau ni kenapa sebenarnya..kau da ada BF kan??jage BF kau baik2 sudah la..yang da lepas tu biarkan lepas..yang paling penting..jangan kau ganggu hidup aku lagi..aku benci bila dekat wall aku ada kau sibuk2 komen..konon2 buat baik dengan aku..pergi jahanam la kau punya baik tu..dasar talam dua muka..hipokrit..semua kau la winner nya..tak ad orang lain boleh menang award tu..







                      yea3...saya menang award..terima kaseh pada sesiapa yang telah mengundi saya..=p



tu satu hal..ni hal lain plak.aku pening betol dengan perempuan2 zaman sekarang..macam da tak ada maruah diri...jangan la sebab lelaki kau jadi macam ni..kau mesej aku..mengata dye kononnya dye ni playboy..suka kikis duet perempuan..tapi lepas tu kau delete semua mesej2 kau..penakut rupanya..heii...apa la motif korang semua ni..aku taw..korang ni semua 1 geng..geng tak geng  macam aku takut dengan korang..aku taw aku kat tempat yang betol..yang bersalah sekarang ni korang..menganggu kehidupan orang lain..aku harap lepas ni da tak ada manusia..perempuan2.betina2 garik macam korang wujud lagi dalam hidup aku...jage jew TEPI KAIN sendiri..tak payah merajinkan diri nak jage TEPI KAIN orang lain..TEPI KAIN sendiri tak terjage..errghh..tolong la..k.ddaaa..

No comments:

Post a Comment