Wednesday, May 4, 2011

bila nak exam....

bila nak dekat exam jew..macam-macam perangai,ragam manusia yang kita dapat tengok kan..heehe..ada yang lucu..ada gak yang sedih..menangis..dan dalam masa ni gak la..macam-macam hal akan jadi dalam hidup..macam aku la..aku ingat lagi..masa aku form 3..gila la..masa ni 1st time kot bercinta,,hehe..cinta monyet..orang sibuk2 nak PMR..aku plak sibuk bercinta cintun..dengan budak sekolah laen..ish3...kalau tak silap aku..dia fom6..lower 6 kot..not sure...tengok bila result keluar..ha!padan muka kau..!!gatal lagi..kan da dapat balasan..hehe..1st aku sedih gak..tapi aku da nekad..aku akan tebus balik masa SPM..tapi..masa form4..form 'honeymoon' gitu..gatal bercinta lagi..ish!macam mana la nak dapat result ok macam ni kan?tak apa la baru form4..da form 5 nanti belaja la..bila da form5..da nak dekat exam..aku pun memutuskan per 'couple' an aku untuk SPM...Alhamdullilah..result aku pun baek..dan melayakkan aku untuk masuk matrikulasi..walaupun tu bukan yang aku nak sebenarnya..tapi di sebab kan sayang mak..ikut kata mak..dam menghabeskan la pembelajaran di situ...



sekarang..aku pun meneruskan pengajian aku dekat kolej kejururawatan kubang kerian pulak...jadi misi kot..ni la yang paling aku benci dulu..betol la apa orang cakap...'apa yang kita benci sekarang,satu hari nanti itu la yang kita akan dapat/suka..sama la jugak dengan apa yang kita sayang/suka sekarang..satu hari nanti..kita akan benci...so..sayangila diri anda melebihi sayang pada orang lain..and cintai lah Yang Maha Esa daripada yang laen terlebih dahulu...mood nak exam tak datang-datang lagi ni..ntah hilang merayau kemana la..tak nak balik-balik..tak rindu and kesian langsung dekat akun ni kan..heheehe...dalam masa ni gak la..pelbagai masalah akan datang..ermm...aku sendiri pun tak faham..apa la yang aku da buat dekat dia..sampai la dia macam nak jauh kan diri dari aku..macam da tak nak contact aku..tak kesah la..kalau ada yang tak puas hati..terasa hati..juz bagitaw.jangan la diam..bila contact..macam nak tak nak..macam tak ikhlas..tak payah la kalau macam tu..aku tak boleh..even hal tu kecik jew..aku akan fikir lebih-lebih..pada aku..semua penting..walaupun hal kecik..aku tak suka bila ada orang laen yang terasa,kecik ati dengan aku..






kepada sesiapa yang berkenaan..aku minta maaf..kalau apa yang aku da buat..tanpa aku sedar..da sakit kan hati kau...buat kau terasa..and nak jauh kan diri dari aku...aku insan..manusia biasa jew..banyak buat silap...ok la..aku nak cuba cari mood study aku..kot2 jumpa..pape pun..doakan saya berjaya dalam exam ni..sem3 da ni..nak pergi sem6 tu jauh lagi..banyak lagi exam yang aku kena tempuhi,,,huhu...sampai disini dulu...daadaa..assalamualaikum....







                                     hari lahir tajila...29hb april...dekat KFC kubang kerian..
                             selamat hari lahir sis..semaga panjang umo..dimurahkan rezeki dan
                                                 cepat bertemu jodoh...=))



                                        kenangan di semester 3...love u all..muuaahh...=)

No comments:

Post a Comment