Friday, March 25, 2011

prinsip aku..=))

kau kenapa la suka sangat menyibuk hal aku..family aku..tolong la faham..aku da cakap kan dulu..kau yang nak putus dengan aku..kau da ada perempuan lain kan??so..aku tak nak kau contact2 lagi dengan aku..family aku..tak kesah la kau ni kononnya take care la sangat..walaupun mak aku tu kau panggil ibu.. mak aku sayang sangat dengan kau..kau ingat kau boleh nak panggil dia ibu lagi??aku tak suka ok??memang mak aku tak kan dengar cakap aku bila aku suruh dia jangan layan kau bila kau mesej or telefon..tapi tolong faham la..mak aku sayang kau sebab tu dia tak sanggup nak biar jew kau nye mesej or call 2..


kau kenapa tiba2 mesej aku..??tiba2 call aku??apa masalah kau..dulu kau yang cakap dekat aku..jangan ganggu hidup kau dengan perempuan 2 kan??aku ikut..aku blah dari hidup kau..aku bahagia macam ni..and jangan kau datang cari aku..sebab aku boleh teringat kesah2 dulu..and aku akan jadi macam dulu semula..
sebab kau la..aku sanggup tak makan..sebab tekanan jiwa..hidup aku tak tentu arah..da macam orang gila..berat aku turun 10kg..ada kau tahu??bila aku ingat balik aku jadi cam 2 dulu..memang bodoh sangat2..sebab kau aku jadi cam 2..macam la kau 2 bagus sangat??sekarang baru aku sedar..


pasal result spm adik aku??pehal kau sibuk nak tahu??ambil tahu hal perempuan kesayangan kau sudah la..adik aku tak ada kaitan dengan kau..apa2 yang berkaitan dengan aku..semuanya tak ada kaitan dengan kau..aku susah nak benci orang..and congratez..kau orang pertama yang aku benci dalam hidup aku..selamanya aku akan benci kau..aku tak kesah orang nak cakap apa..ni aku punya prinsip hidup..kau orang pertama yang aku sayang sangat2..and kau juga orang pertama yang aku benci..selama-lamanya...



mesti orang akan cakap dekat aku aku ni tak boleh terima keadaan..tak redha dengan ketentuan Allah..aku redha..aku tahu semua ni kehendak Allah..takdir Allah..tapi apa yang dia da buat dekat yang yang buatkan aku tak kan maafkan dia..dia lelaki pertama yang aku pernah kenalkan dekat mak aku..mak aku tak suka bila aku ada couple2 ni...tapi aku memang jahat..tak ikut pun cakap mak..dan bila aku da kenalkan..mak aku terus suka..terus sayang dekat dia..aku pun tak tahu la kenapa...bila mak aku tahu jadi macam ni..mak aku menangis sekali dengan aku..mak aku risau dekat aku separuh mati..tiap2 hari mak aku akan call aku..mesej aku..tanya keadaan aku..yang buatkan aku sedih..kesian dekat mak aku..aku yang jahat..buat mak jadi macam tu...dan sebab tu la aku benci dia..benci sangat2..aku benci orang yang da buat mak aku jado macam 2...mak aku memang da maafkan kau..tapi aku tak..tak sekali-kali..walau apa pun yang jadi...



sekarang ni..mak aku mesti tanya aku..da ada yang baru kew??aku tahu..mak aku da tak bagi aku ada couple2..sebab takut hal macam dulu jadi lagi..mak aku da tak sanggup tengok aku terseksa..aku juz cakap dekat mak aku..semuanya kawan..pada budak tu..aku nak pesan..jangan sibuk hal aku..jangan nak contact family aku lagi..tolong faham k..??pada aku kau da lama mati..and aku da tak kenal siapa kau...so??faham2 kan la..aku memang jahat..sebab kita tak boleh bencikan orang..sedangkan nabi ampunkan umat..aku tetap tak kan maafkan dia selama-lamanya..benci selama-lamanya..=))





                                                adik saya yang sedikit sengal...=))

No comments:

Post a Comment